2009. február 10., kedd

Ismét egy díj és cserébe négy vallomás


Mesés blog... Köszönöm BéKatának (http://bekataekszer.blogspot.com/) és Mayának (http://mayagyongyei.blogspot.com/), hogy engem is kiválasztottak erre a díjra. Cserébe 4 függőségemet kell megosztanom veletek. Elgondolkodtató és igen nehéz feladat... Függőség... Bevallani olyan nehéz... de van...

1. Gyöngyök. A párom jegyezte meg nem is olyan régen: "Te már függő vagy..." Persze megsértődtem... de utólag belátom igaza van... Mert a színek, a formák ... és persze, hogy miket lehet/ne kihozni belőlük... Ez igazi függőség. Mert alkotni jó és csodás dolog... (Hála az égnek nem káros az egészségre és sok "sorstársam" van!)

2. Kávé. Rengeteg tejjel és sok bögrével naponta... (Ennek ellenére jó alvó vagyok...)

3. Könyvek. Imádok olvasni. Régebben a regényeket faltam, mostanában főleg azokat kedvelem, amelyek más kultúrákat, emberi sorsokat mutatnak be.

4. Zene. Ha fáradt vagyok, kikapcsol, megnyugtat... (és ekkor fűzök valamit...)

Őszintén szólva, nem is volt olyan könnyű... de még tudnék írni!
Most pedig jöjjenek az én kiválasztottjaim:
- Tulipán75
- Pankacs
- Mili
- N Zsuzsa
- Lilith

3 megjegyzés:

N Zsuzsa írta...

Köszönöm a megtiszteltetést! Hamarosan tovább adom!

Unknown írta...

Köszönöm!
Már írtam, de most hozzáteszek még. Nézd meg!

Unknown írta...

És még azt, hogy imádja a fiam a blogod alatt szóló zenét! Folyton jön, teteti a fejére a fülhallgatót. Nagyon édes. Majd lefotózom. :) Most leállt a megjegyzés írása közben, reklamál is...
Ja és mi ez?? Mármint ez a zene?