2010. január 25., hétfő

Válaszolgatós

Orsina blogjában vettem észre Treboretta játékát mely filmekkel, sorozatokkal kapcsolatos.
Megtetszett és én is összeállítottam a saját kis listámat...

KEDVENC
FILM
A Ház a tónál... Csodálatos, nagyon érdekes film. Száguldozik az időben és alig vártam, hogy végre találkozzanak!... nem is tudom hányszor láttam...



Egy régi film: Elfújta a szél
16 éves lehettem mikor először láttam a filmet. A mai napig elvarázsol. A könyvet is többször elolvastam. Minden korban máshogy láttam, mást vettem észre, az egyik kedvenc regényem...



SOROZAT
Tévét ritkán nézek, de néhány sorozatnak nem tudok ellenállni (főleg ha még a végét is látom!) Ilyen a CSI: Miami helyszínelők. Szeretem David Caruso által megformált nyomozót és persze csapatát...



(Azért még a Vészhelyzet és a NSIS se maradjon ki!!!)

SZÍNÉSZNŐ

Sandra Bullock... Mindig azt mondják: a szomszéd lány... és tényleg olyan. Hétköznapi, kedves, humoros, botrányoktól mentes.



SZÍNÉSZ
Keanu Reeves... Láttam a filmjeit és megfogott...
Örültem mikor a két kedvencem egy filmben játszott...



UTOLJÁRA LÁTOTT KEDVENC FILM
Természetesen az Avatar...

4 megjegyzés:

Orsi írta...

Látom elég hasonló az ízlésünk! :)
Az Elfújta a szél-t én még nem láttam, de már egy ideje tervezem, mert biztos vagyok benne, hogy szép kis "sírós-szerelmes" film lehet... :)
Sandra Bullock és Keanu nálam is benne vannak a Top 10-be, és a helyszínelős sorozatokat is szeretem, csak a sorozatokhoz már annyi mindent felsoroltam. (Igazi sorozat-függő vagyok...)

Melinda írta...

Csatlakozom!!! És örülök, hogy a kedvenc filmem (Ház a tónál) Nálad is toppon van!! Amíg itthon voltam Fruzsival, hetente 1x tuti megnéztem :)) De a főszereplő-színészpáros fergeteset alakít a Féktelenül 1. részében is!!!
Az NCIS pedig az egyetlen sorozat, amit szigorúan megnézek. Ha éppen szünet van, dvd-ről :))
Örülök, hogy ennyire hasonló az ízlésünk :))

Unknown írta...

Andrea! Én nagyon keveset nézek filmet, csak azokat, amiket sokan jónak mondanak. Így volt ez mind a két filmeddel kapcsolatban is. Mind olyan "könnykicsurgatós". Sorozatban meg nekem is jöhet a Vészhelyzet milliószor...
Neked meg ment egy meglepi a blogomon. Nézd meg.

t®eb♥®etta írta...

CSI: Miami helyszínelők én is nagyon szeretem.:)
és látom neked is ö a kedvenced:Sandra Bullock
:DDDDDD