2010. június 5., szombat

PIF bejegyzés

Nem akartam a PIF játékom keserű tapasztalatáról írni, de most mégis megteszem. 2008. október 16.-án hirdettem meg a játékot és én becsületesen teljesítettem amit vállaltam. Velem szemben viszont nem volt korrekt akihez elsőként jelentkeztem. A jelentkezés után nem keresett, sőt a blogjából is törölte, mintha sohase létezett volna. Ha írt volna egy e-mailt, hogy valami közbejött, nem történt volna semmi, de így, hogy szó nélkül eltűnt, nagyon bántott a dolog. Sok blogba olvastam hasonló történetet. Szerintem amit vállalunk, illő lenne betartani... Ez egy fantasztikus lehetőség lenne egymás munkájának megismerésére, mert sokan vagyunk úgy, hogy tetszik valami, de nekünk az nem megy, így pedig a játék révén szert tehettünk volna olyan ékszerekre, amit szívesen viselnénk.
Most viszont barátnőm révén rátaláltam - Tünde blogjára melyban játékot hirdetett. Elfogadta a jelentkezésemet, amit nagyon köszönök. Így megnyugszik a lelkem és minden a helyére kerül...

Nincsenek megjegyzések: