2012. szeptember 10., hétfő

Orsitól és Orsinak

Orsi visszatérésének örömére most már megmutathatom a hónapokkal ezelőtt készült szettet. Nekem nagyon tetszenek a varrott ékszerek, de több okból kifolyólag nem próbáltam ki ezt a technikát és nagyon úgy néz ki, nem is fogom. Mikor felmerült köztünk a csere lehetősége (szerencsére már több is volt), ilyen gyönyörűséget kértem Tőle. Orsi pedig régóta szemezett már a Prága karkötővel és a hozzá illő hatalmas swari golyóval, így kérésére én azokat fűztem meg. Persze tisztában vagyok azzal, hogy az én ékszereim meg se közelítik az Ő szépséges munkáit, de örömmel és sok szeretettel készítettem. Remélem sikerült olyan örömöt szereznem vele, mint amilyet Ő szerzett nekem.
Sajnos a fotók nem a legjobbak, pedig nagyon sokat csináltam, de a swarik annyira csillogtak, hogy lehetetlenség volt jobb képet készíteni.
Orsi!! Nagyon szépen köszönöm!!!

Orsitól


Orsinak




Minta: Dia

9 megjegyzés:

Las Creaciones de Boricua írta...

Great pieces!!!!!!!

LUCY írta...

Maravilloso...precioso!!!!!

Artesania Lantoxana írta...

Seguro que el intercambio, de trabaos fué muy positivo, Me gusta mucho tu brazalete, y los colores que combinaste.

Unknown írta...

Mindegyik ékszer csodálatos, néztem a képeket és nem tudtam eldönteni, hogy melyikőtöket irigyeljem jobban ezért most mindkettőtökre nagyon irigy vagyok:-)))

memo írta...

Miért van az, hogy a saját munkánkat lenézzük a másikéval szemben? Andrea! A te ékszereid is gyönyörűek, csak más kategória mint Orsié. Csodás ez a swari szett, a hatalmas bogyó, igazán feltűnő darab, és a hozzáillő karkötő is szuper. Nem is tudom, melyikőtöké szebb!!!

Orsi írta...

Nagyon szépen köszönöm, örömmel viselem (azóta rengeteget volt rajtam, imádom!), márcsak azért is, mert magamtól sohasem vetemedtem volna egy ilyen csupaswaris szett elkészítésére (épp ezért is kértem ilyet, milyen jó, hogy Te elkészítetted nekem! :)).
Az meg tényleg nem igaz, hogy az enyém közelébe se ér, hiszen fantasztikus szépség!!!! KÖSZÖNÖM!!!

Ági mama írta...

Mindkét ajándék csodálatos, csak gratulálni tudok!! Viseljétek egészséggel!!

Tündrüs (Jákóiné Klárik Tünde) írta...

Mindkettőtök remekelt a saját munkájával, gratulálok!!!

INDIAN írta...

God, our Creator, has stored within our minds and personalities, great potential strength and ability. IAS Coaching Center In Tamilnadu